علي شاهرخي در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا، با انتقاد از افرادي که درباره اعلام اسامي مفسدان اقتصادي از سوي رييس جمهوري، مانع تراشي مي‌کنند، گفت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبري همه قوا بايد با مفسدان اقتصادي مبارزه کنند که در اين راستا جلساتي نيز با هم داشتند و گزارش هايي به آنان داده شد.
شاهرخي تاکيد کرد: منطقي است که براي دنبال کردن فرمان رهبر معظم انقلاب براي مبارزه با فساد همه دست اندرکاران سه قوه وارد عمل شوند و با ارائه مدارک و اسناد خود در اين راستا اقدام کنند.
رييس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه "هر که نگران اعلام نام مفسدان اقتصادي باشد، ريگي به کفش دارد"، ادامه داد: هر کسي در اين زمينه اعلام نگراني کند، خود را لو داده است. بنابراين اگر کسي به آنان وصل نيست چه ترسي بايد داشته باشند؟
وي با مثبت دانستن نفس اعلام اسامي مفسدان اقتصادي از سوي دولت نهم اضافه کرد: مردم بايد مفسدان اقتصادي را بشناسند و بدانند که آنان به کدام سوي انتخابات متمايل هستند، به اين گونه مي توانند انتخاب درستي براي انتخابات آتي رياست جمهوري داشته باشند.
شاهرخي با بيان اينکه "مفسدان اقتصادي هميشه به دنبال منافع خود هستند"، گفت: با معرفي آنان نامزدهاي ديگر نيز مي دانند که بايد از ورود آنان در دايره نزديک به خود جلوگيري کنند و اگر با تمام اين حرف ها، باز هم مفسدان اقتصادي در اطراف يک نامزد مي گشتند، با واکنش منفي مردم روبرو مي شوند.
نماينده مردم کوهدشت در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: مفسدان اقتصادي در اخلال‌هاي ايجاد شده در اقتصاد کشور دخيل هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا